Träningsvärk :O

Hej!

Jag har fett mycket träningsvärk sen min vattengympa haha!
Märks att man inte är van vid den typen av träning.
(kanske inte är van vid någon träning alls haha!)
Nej, fullt så illa är det inte.
Jag brukar köra lite styrka och springer ibland.

Idag har jag ont i ryggen (skulderbladen efter alla knasiga övningar) och i benen efter mitt försök till att springa utan att ta hjälp av armarna i poolen haha!

Måste sett ganska skoj ut, men det var fan jobbigt, speciellt när man kom till den djupare delen.

Idag är det ännu en strålande dag, vädermässigt.
Jag var tvungen att vakna klockan 9 för att städerskan ska kunna städa i mitt rum så lite trött är jag allt.
Har inte orkat maka mig upp ur sängen än, sitter här och myser.

Idag ska jag nog ner till trädgården och poolen igen.
Bästa sättet att bli av med träningsvärk är att träna och i poolen så märks det inte att man blir svettig och det är alldeles lagom temperatur att träna i :)

Barnen slutar skolan 16 idag så jag måste åka runt 15.

Ikväll vet jag inte vad som står på schemat, inget alls just nu i alla fall.
Milena ska åka på weekend till Madrid och Rox vet jag inte, hon har inte svarat.
Kanske blir en lugn hemmakväll, vore inte helt fel.

Lite tråkigt bara, men imorgon så kanske det händer något.

Kanske förresten ska höra av mig till de engelska grabbarna och möta de på någon pub här i Castelldefels?
Då får man i alla fall lite sällskap :)

Får se vad jag gör, nu ska jag i alla fall äta frukost och sen ge mig ut i solen.

Adjökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0