Sol & bad!

Jag har legat nere i trädgården och solat sen klockan 12.
Feeett skönt.
Simmade i poolen 2 ggr också, asvarmt!
Det är säkert 22 grader i vattnet :)

Gjorde vattengympa också, man kan ju alltid förena nytta med nöje.
Provade en massa olika övningar för att se vad som är jobbigt och inte, för i sommar ska jag ju vara tränare på badmintonlägret och där ingår vattengympa (om jag nu väljer att ha det som uteaktivitet).
Då är det bra om man vet lite övningar, för det vore skoj att ha en liten avskiljare från all badminton och fys.
Tror det blir uppskattat!

Nu ska jag duscha och ta tag i tvätten.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: DG

hur går det med aupair jobbet då? Det är väl dåligt betalt? eller hur!

Väntar på filmerna du måste lägga upp de snart

2009-05-28 @ 15:36:47
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Åsa

-men hur mycket tvätt producerar den där familjen egentligen? Du tvättar ju jämt! Skitiga eller fåfänga?

2009-05-28 @ 17:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0