Slut i huvet och molnigt

Tjaba!
Jag har just fixat med en enorm tvätthög, städerskan har en tendens att fullkomligen proppa maskinen till bristningsgränsen.
En maskin är typ 3 dagars tvätt ^^
Men det är i alla fall trevligt att hon hjälper mig med tvätten genom att sätta på en maskin då och då :)

Innan mitt tvättebstyr tog jag en powernap, den vart lite längre än planerat men jag var helt slut i huvudet så det var välbehövligt.
Vet inte varför jag känt mig helt seg och sliten, om det är för att jag tänkt mycket i helgen kanske, men trött har jag vart hela dagen i alla fall.

Jag är ledig idag, men vädret har varit piss hela dagen fram till nu, nu skiner solen.
Det regnade några stänk imorse men annars har det varit helt grått.

Jag åkte hem direkt efter skolan, Milena var inte där och när jag ringde så svarade hon inte.
Roxanne har ju börjat jobba som läxläsare mån-tors så henne hinner man inte heller träffa i veckorna.

När jag kom hem åt jag pizza, det fanns en såndär halvfärdig med färskt pålägg som man bara stoppar in i ugnen.
Den var god, lite högre kvalité än typ Billys ;)

Ikväll ska jag inte göra någonting.
Yolanda ringde nyss och frågade om jag var hemma och om jag skulle fortsätta vara det.
Hon skulle på middag i stan och om jag skulle vara hemma kunde hon åka dit i tid, så jag sa att hon kunde lämna barnen med mig.

Min mage beter sig konstigt också, den mullrar hela tiden.
Jag är inte hungrig men jag kanske har ätit något som inte varit bra, vad vet jag.
Jag känner mig skum.
Så kan man sammanfatta det.
Skum i huvudet och i kroppen.

Vi hörs senare, simma lugnt.


Hälsar FISKEN :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0