Sagrada Familia

Glömde en sak!
Igår, innan jag mötte upp tjejerna, åkte jag på en liten egen sightseing!
Åkte till omtalade Sagrada Familia och det var imponerande!
De håller fortfarande på och bygger eftersom Gaudi inte hann färdigställa sin drömbyggnad.
Häftigt som fan.
Tornen är vansinnigt höga, fick inte plats med hela byggnaden på ett kort haha!

Det är nästan så att man blir troende bara för att byggnaderna är så mäktiga.
HAHA!

Erkänn att jag har bra zoom på kameran? ;)

Jag gick aldrig in för kön var superlång och det är säkert dyrt, så jag tror att Bias och jag ska åka dit och gå in i själva kyrkan tillsammans för den var sjukt mäktig.

Kolla själva!

         

Kommentarer
Postat av: Bror

När jag åkte sightseeing i Barca sa de att de hade byggt på den där i flera hundra år och att de antagligen aldrig kommer bli klara.

That´s Spanien!

2009-05-23 @ 20:03:11
Postat av: Åsa

vad häftigt att du varit där!!! Kommer bara ihåg att det var enormt, då för 30 år sen...

2009-05-24 @ 21:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0