Paginas Amarillas :)

Hej!
Idag hade jag tänkt att åka till stranden med Enzo men nu insåg jag att jag inte har tid.
Ska hämta barnen 17 och vi skulle mötas på stranden kl 12.
Jag måste åka från stranden runt halv 3 för att vara på stationen 4.
Det betyder ungefär 2 (hetsiga) timmar på stranden.

Pallar inte det, det är inte värt besväret med att åka, åka och åka och så få liiiiite sol (om den nu vill vara framme just då)
Dessutom är det jättevarmt idag så det får bli playa en annan dag.
Finns många andra dagar liksom :)
Vill jag sola kan jag istället ligga här hemma på terassen eller i trädgården.



Jag längtar så mycket till ikväll, det ska bli så mysigt att få träffa mamma och pappa igen :D
Såhär länge har jag aldrig vart ifrån de i streck.
Ja, jag är mammig och pappig fast jag är 20 år haha :)

Ska hämta de på flygplatsen runt 23.
De landar 22.45 så jag tänker vara där 22.30.
Hoppas jag hittar bara haha
Tänkte kolla på "paginas amarillas" (gula sidorna fast på spanska haha) och leta upp en karta.

När jag hittat de åker vi väl till deras hotell och sen tror jag att vi ska försöka hitta någon bar eller restaurant och äta lite tapas eller så.
Myspys.

Imorgon ska mamma och pappa komma hit på middag hos familjen.
Får se vad vi hittar på innan det, tror vi kommer åka till Barca och vara turister :)
Har nååågra få saker jag vill visa de :)

Nu ska jag fixa med tvätten och sen gå ut för nu lyser solen! :)
Tjingeling





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0