måla naglar o ha pumps

Jag är riktigt tjejig nu.
Går runt i mina vita partypumps för att vänja mig lite inför kvällen.
Dessutom målar jag mina naglar och väljer kläder.
Dock kommer jag inte se speciellt tjejig ut, eftersom det inte är min grej ^^

Ska ha svarta jeans, vita pumps, vitt långt linne, svart kort/glansig munkjacka och så röda skinnjackan över det.
Och självklart min röda handväska, silverkedjan i byxhällorna (för rockigare look hihi) och ett långt halsband med svarta pärlor som detaljer :)
Sounds good huh?

Har varit och handlat också.
Blev färdigmarinerade grillspett (har ingen möjlighet att marinera och greja här eftersom det inte finns några kryddor....) och chips.
Köpte även papperstallrikar och plastbestick och bröd till alla som kommer.
Något kan man ju bidra med!

Tänkte gå hemmifrån runt 19.
Då är jag framme runt 20 skulle jag tro, eftersom det inte är det lättaste att gå i pumps.
Har med mig svarta ballerinaskor ifall jag lessnar haha!

Hörs mer imorgon, hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0