lite drygt en timme i solen

Hej igen.
Nu har jag legat på takterassen i ungefär en timme och solat på min filt.
Det blåste ganska mycket så jag tog på mig shorts.
Har lyssnat på musik och skrivit en lista med plus och minus- saker med att vara här nere.
Många fler minus hehe....

Ska bli så jävla skönt nu när mamma och pappa kommer ner så jag har någon att prata med.
Här nere finns det ingen och när jag pratar med Bias via mic så är det mer om hur dagen varit och sånt.
Nu har jag någon att prata med hela tiden i flera dagar och inte bara en kort stund på msn.
Det blir mycket lättare att få ur sig saker som dyker upp i huvudet då, än när man pratar en kort stund.

Sen är det såklart alltid mysigt och göra en massa annat än att bara prata.
Blir som en liten familjesemester, jättehärligt!

Snart ska jag väl trycka i mig lite lunch.
Åker hemifrån runt 16 idag.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Tänkte bara säga att det är jättekul att läsa din blogg, för jag funderar själv på att åka till Barcelona som au pair nästa år.. :D Åh, jag har så mycket frågor, haha... skulle kunna fråga 109320932090 stycken. Men - varför är det många fler minus på listan?

2009-05-08 @ 17:22:32
URL: http://camillalalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0