LEDIG!!

Hej!
Ledsen för sen uppdatering men Yolanda ringde mig precis när jag slutat skolan och sa att jag inte behövde hämta barnen för de skulle till tandläkaren så Eugenio fixade det :D
Så jävla najs!!

Jag och en tjej som heter Milena från klassen, som jag lärde känna idag, åkte till stranden och där mötte vi hennes kompis.
De är tyskar men de var artiga och pratade engelska hela tiden :)
Vi hade mysigt, satt där och solade och snackade och tittade på en massa människor.

Framför oss låg ett gäng med engelsmän som var runt 22-24 som var här och hade haft svensexa för en kompis.
De skulle tyvärr åka hem idag, synd, för de var väldigt roliga och trevliga :)
Engelsmän har en tenedens att vara det :)

Vi var på stranden från typ 14 till 18 så det vart mycket sol men som tur var hade Milena solkräm att låna mig.
Det var riktigt varmt idag och hade jag haft min bikini (som alltid brukar ligga i väskan men inte idag såklart) så hade jag nog badat.
De tog ett snabbdopp och jag badade föttrena.
Kallt men det är så pass varmt i luften att man nog inte fryser efteråt i alla fall.
JA, jag är en badkruka.

Har precis kommit hem och ska hoppa in i duschen efter jag gjort min styrketräning.
Sen ska jag plugga spanska!

Hörs mer senare.

Tjillevipp


Kommentarer
Postat av: Anonym

halloj

hörde att du inte åker tillbaka efter sommaren. trist att det inte funkade. jag gav upp efter 2 mån au pairande i tyskland. stora nyheter. vi kommer flytta till solna i juli. vi har köpt stort hus.



annika

2009-05-18 @ 20:10:26
Postat av: Lilli

engelsmän klassas som de sliskigaste man kan stöta på. på semester är de bara ute efter en sak. många människor vill inte åka till vanliga ställen där engelsmän är på semester. de har förstört för mig 3 av 4 gånger jag vart utomlands. äckliga är vad de är!

2009-05-18 @ 21:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0