Jordgubbar med mjölk och cornflakes!? ÄCKLIGT!

Goddagens kära ni.
Hoppas ni mår bra efter gårdagens kalas :)

Jag har ätit frukost för ett tag sedan och barnen vart mycket chockade över vad jag åt.
Jag hade kvar jordgubbar sen igår så jag skar de i bitar och la i en tallrik med mjölk och cornflakes.
När Andrea såg det ropade hon på sin bror och sa "kolla vad hon äter!"
Sen sa de "Usch vad äckligt!" och jag sa att det var världens lyxfrukost men icke.

Jag jämförde det med att de äter muffins och chokladbitar på morgonen och de sa att det var det mest naturliga i världen.
Då sa jag att de äter alldeles för mycket sött i det här landet men det höll de inte med om haha.
De skulle väl dö om de såg hur vi åt i Sverige...
Vi i Sverige är rätt hälsosamma har jag insett ^^
I alla fall majoriteten.



Idag ska jag åka till stranden med Roxanne, Herve och Herves kompis Aksel. (det stavas så och inte Axel :P )
Kanske kommer den kanadensiska killen också, vi får väl se.
Det är inget superväder direkt, det har regnat hela natten och kvällen igår men nu börjar det spricka upp och det är blå himmel här.
Får se hur det är på stranden!
Man kanske inte kan sola eller bada men man kan alltid spela Volleyboll eller fotboll :D

När vi har varit på stranden ska vi äta middag, får se om alla äter tillsammans eller hur det blir.
Sen ska vi fixa oss för ikväll hemma hos Roxanne för ikväll ska vi till Opium Bar igen :)
Nu ska jag ta med mig kameran!!

Jag ska även sova hos Roxanne, som just har flyttat till ett rum med 2 sängar, så det blir jävligt smidigt istället för att åka hem ända hit igen.
Skönt!

Hörs mer imorgon för nu ska jag dra mig mot Barca.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: rockabilly babe

Ja jag vet, jag ska jobba när dom behöver extra personal :)

2009-05-01 @ 20:08:48
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: L

"världens lyxfrukost" är väll att ta i :P

2009-05-03 @ 12:42:10
URL: http://little-l.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0