Jag är feting trött

God kväll på er!
Jag är slut eftersom jag inte sov bra i natt.
Sov 45 minuter innan jag åkte och hämtade barnen men efteråt var jag om möjligt ännu segare kändes det som.
Ni vet när man vaknar och så känner man sig som risifrutti i huvudet?
Inget funkar och det känns som att man fortfarande sover och drömmer när man gör saker....?
Så kändes det i alla fall.

Imorgon är jag ledig, det är skönt.
Hoppas på finare väder (idag har det spöregnat verkligen) så man kan sola och plugga spanska på en gång :)

Jag ska strax bädda i nya lakan i sängen och sen krypa till kojs.

Vi hörs mer imorgon!
Då ska jag även på inflyttningsfest hemma hos Roxanne, ska bli riktigt trevligt.
Men som sagt, hoppas på bra väder annars är det kört.
Vi ska nämligen vara på terassen.....
Hehe

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0