Jag är fäääärdiiiig och så en rolig sak

Nej, jag sitter inte på toaletten och skriker så som rubriken säger.
Jag syftar på pluggandet....

Vet inte om min text blev bra men det kändes bra i alla fall.
Får väl se imorgon :)



Jag är lite avis på er "svennar".
Ni har ju långhelg nu!
Lyxigt.

Här nere är de lediga på pingstdagen istället, som vi brukade vara men som de bytte till att man är ledig på nationaldagen istället.
Surt att nationaldagen inträffar på en lördag i år bara, en dag mindre ledig för er!

Min man är nere i Katrinan på Åsa och Bendix's landställe.
Och mina äpplen är på landet och pappa ska säkert ut och fiska imorgon.

Jag är väääääldigt avis på er allihopa.



Jag har glömt berätta en ganska ironisk och rolig sak.
Familjen har ju en städerska, hon är från Brasilien och heter Socorro.
Det roliga, och väldigt ironiska, är att "Socorro" betyder "hjälp" (som hjälp i en nödsituation) på spanska...
Är det bara jag som ser det finurliga i det?

Jag tycker det är rätt roligt.
För en hjälp för familjen, det är hon med råge.
Kanske inte hjälp i en nödsituation men inte långt ifrån....

Nu ska jag krypa till kojs.
Det tar på krafterna att ligga på stranden ^^
(faktsikt, man blir slut av solen)
Och ännu mer att vara ute springa....

G'natt!
Hanna





Kommentarer
Postat av: martina

böter som i parkering! :)

2009-05-20 @ 23:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0