Hanna Hurtbulle

Hej på er!
Jag har just ätit middag.
Vi åt kycklingfajitas, det är min favoriträtt när jag äter middag hos familjen ;)

Innan middagen var jag ute och sprang utav bara h-vete.
Sprang 30 min, intensivt och uppför.
Riktigt jobbigt men skönt.
Gjorde upphopp och armhävningar MOT ETT TRÄD också ^^
Det såg nog lite roligt ut men jag tror inte att någon såg mig haha.
Jobbigt var det i alla fall och jag var galet mör i benen efteråt.

Efter skolan åkte jag och Milena till stranden igen och där träffade vi Guillaume så vi hade trevligt.
Doppade mig idag också, men i helgen ska jag nog verkligen BADA.
Om det nu blir fint väder...
Ser lite mörkt ut :/

Nu ska jag plugga, måste skriva en biografi om någons liv och jag tänkte välja Ingvar Kamprad.
Vi skulle välja en med speciell livsstil eller framgång och han hade ju båda delarna och dessutom är han svensk och alla känner till IKEA här nere :)

Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0