grupp-caming!

Hej svejs.
Idag har jag legat ute i trädgården och läst underbara Twilight och solat.
Lyckades bränna mig lite på ryggen känner jag nu, inte lätt och lägga solkräm där på sig själv haha ^^
Men det är inte så farligt.
Resten av kroppen klarar sig bra nu i solen så det är najs :)
Brukar vara utan solkräm en stund och sen på med kräm för att vänja huden mer och mer.

Gick in runt halv 4, kände att det räckte med sol.
Då satte jag mig och läste igen och läste ända till halv 7, förutom ett litet avbrott för att sätta på en tvättmaskin och gå på toa :)
Så fänglsande bok!!

Johanna!! Du måste skicka med Tobias de 2 andra så får han ta hem de jag har sen, för jag kommer garanterat ha läst ut de tills han kommer ner ;)

Jag har även familje-camat med Bias, Åsa och Bendix :D
De var hemma hos Bias på middag.
Dock såg jag inte så mycket mer av Bendix än hans hand men jag fick i alla fall njuta av svärmors och Bias ansikten haha :)
Vi camade och micade så jag pratade med alla tre, jättemysigt :)
Kändes nääääästan som att jag var där.
De hade grillat i fina trädgården som min karl (och till viss del även jag) har styrt upp,
värsta lyxen med grillad middag!



Runt halv 9 kom familjen hem och då kom grannarna hit för att kolla på dvd:n från Yolandas fallskärmshopp.
Det såg riktigt häftigt ut, det är något jag absolut vill göra!!

Nu ska jag återgå till min bok, har bara 4 sidor kvar haha:)
Men sen kommer nästa! :D

Imorgon är det skola igen och jag ska försöka sluta läsa hyfsat tidigt så jag inte är död imorgon ;)

God natt!





Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa visst! be honom ringa mig när det är dags att hämta böckerna ;) eller ja några dagar innan! haha

2009-05-17 @ 22:29:26
Postat av: Åsa

Nu känner jag mig gammal som gatan när jag påstår följande: Jag tycker det är helt facinerande att man kan se och prata med varandra via en dator när det är hundratals mil emellan... Otroligt häftigt! Det var så roligt att prata med dig igår, kändes som du satt i soffan du med! Kram

2009-05-18 @ 08:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0