god morgon typ

Tjolahopp!
Jag har just vaknat, eftersom jag ställde mitt alarm på 12.
Tänkte att jag måste "fånga dagen".
För mig betyder det nog frukost och sen solning och Twilightboken på terassen!

Familjen är inte hemma (tror jag!?)
Jag har för mig att det var ida Yolanda skulle hoppa fallskärm som hon fick i present.

Känns rätt skönt att vara själv hemma, då slipper jag tassa på tå.
För det känns som jag gör det, för att inte vara ivägen.
:S

Kanske ska jag förresten lägga mig nere i trädgården istället, det är mjukare på gräsmattan och så kan jag bada fötterna i poolen.
Låter skönare!

Vågar inte bada i poolen än, det är fortfarande daggmaskar i den som kommer från gräsmattan.
Uäh.
Hoppas trädgårdsmästaren fixar det så man kan använda poolen i sommar!

Stranden har jag ingen lust att åka till själv men trädgården låter mer lockande nu när jag tänker på det!

Nu ska jag äta frukost och borsta håret/tänderna.
Sen blir det Twilight-maraton.
Böckerna är som Johanna lovande beroendeframkallande!
Skitbra verkligen!


Tror jag ska köra mitt styrkeprogram också, har inte gjort det sen i fredags nu och det har liksom blivit min nya rutin att göra det :)
Känns skitbra.

Hörs mer senare.

KOMMENTERA MERA!

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0