FORZA BARCA!!

Hej hej!
Idag ska jag på matchen mellan Chelsea och Barca.
Eller asså jag inte PÅ matchen i England men på en Pub här nere! :)
Och dagen till ära har jag köpt mig en Barcatröja, men det är inte vilken tröja som helst inte!
DET ÄR EN UNIK HANNA-TRÖJA!
Jag har tryckt Hanna och nr. 21 (som min födelsedag) på ryggen :D

Skitsnygg verkligen, ni ska få se bild någon dag för just nu vill inte min kamera ladda in bilder.... :(

Hinner inte skriva så mycket mer, skolan var rolig idag :)

Ska åka till barnens skola nu och sen drar jag till Barca direkt efter vi kommit hem igen.
Yolanda är hemma och är sjuk så jag behöver inte vara hemma (och missa första halvan av matchen)
*lucky me om man får säga så...?*

Ha en bra kväll!!

/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0