Ett gott skratt förlänger livet

Hej hej!
Idag har jag för första gången sen jag kom hit skrattat så tårarna rann.
Egentligen var det inte såååå kul, men det var längesen jag skrattade så idag rann det över tror jag haha :)

Det var i klassrummet som det roliga hände.
Vi skulle fråga varandra frågor och en kille som är kines (han pratar väldigt konstig spanska pga sitt ursprung) frågade Herve om han gillade djur (ANIMALES på spanska)

Då frågade jag; att äta eller att ta hand om?
Varpå Roxanne såg mycket förvirrad ut.

Herve svarade att han gillar de flesta....
Roxanne såg nu om möjligt ännu mer förvirrad ut.

Roxanne frågade vad kinesen hade ställt för fråga och han repeterade frågan och nu hörde Roxanne vad han sa.

Hon sa " AHAAA!! Jag trodde du frågade om han gillade tyskar!!" (ALEMANES på spanska)

Jag dog.
Jag och en till tjej från Scotland vek oss av skratt.

Jag sa: " Tyskar!!! Att äta eller ta hand om!?"

Sen dog vi allihop i klassrummet.
:D
Det var brutalt roligt.



Om en halvtimme ska jag åka och hämta barnen, de har ingen simning idag tydligen så jag måste vara där till 17.
Men jag har ju varit ledig i 3 dagar nu så jag kan inte klaga :D
I fredags, i måndags och igår :)
Sweet!!



IKVÄLL ÄR DET DEN STOOOOOORA FINALEN I CHAMPIONS LEAUGE!!!
Jag ska in till Barca så fort jag bara kan, föräldrarna måste dock anlända.
Förmodligen kommer jag missa första halvlek, men jag hinner vara med festen (om de nu vinner, vilket de måste göra)
:D

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0