En (till) natt med lite sömn

Hej hej.
Jag är trött.
Sov superdåligt och drömde en massa mardrömmar inatt.
De handlade om att pappa var sjuk och en massa annat läskigt.
Skitjobbiga och väldigt realistiska.
Vaknade av att jag grät...

Det var längesen jag drömde såhär verkligt, usch vad läskigt det var.

När jag vaknade letade jag snabbt upp min söta Miranda-nalle som jag fick av Bias och så kramade jag på den och kände doften av honom.
Då kändes det bättre :)
Lyckades somna om efter en stund.

MEN

Sen vaknade jag igen en timme innan klockan skulle ringa.....
Så värdelöst när det blir så för man kan inte somna om då.
Låg och halvsov tills alarmet ringde och sen klev jag upp och duschade.
En dålig natt alltså.



Igår vann Barca hela Copa Del Rei och det var tokparty på La Rambla.
Synd att man inte var där...
1-4 blev det i alla fall.
Kul!



Idag var sista dagen med vår bok i skolan, på måndag får vi en ny bok.
Ska bli kul och avancera lite!
Imorgon hade jag tänkt att plugga mest hela dagen för att hjälpa mig själv.
Är ju ledig på fredagar.
Vädret här nere suuuuger just nu, regn och mulet och så kommer det vara några dagar, så då kan man lika gärna göra något nyttigt!

Appropå nyttigt så har jag börjat ha med mig fruktsallad och riskakor som mellis i skolan.
Jättegott och fräscht :)

Och så har jag börjat med styrka igen.
Har precis gjort en massa olika övningar innan jag satte mig här.

Nu ska jag äta lunch och sen plugga lite tror jag!

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0