En ovanligt vanlig dag.

Hej hej.
Har inte så mycket att berätta.
Var på stranden efter skolan med Guillaume som smsade mig och ville dra dit med mig och det passade bra eftersom vi bara var 3 st i skolan idag.

Milena och Rox var inte där så jag hade inget sällskap men då kom Guillaume som räddare i nöden :)

Efter det åkte jag och hämtade Ale, Andrea är hos en kompis.
Har kommit hem och fixat med tvätten och nu sitter jag här.

En vanlig dag utan några som helst händelser haha!

Imorgon är jag ledig och då ska jag stanna här i Castelldefels och åka ner till "min" strand.
Kanske kommer Milena och hennes kompis, har frågat om de vill det.

Hörs mer senare eller imorgon!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0