en härlig dag

Hej svejs.
Idag har det varit riktigt varmt.
Åkte till stranden och mötte Milena och Kerstin och där låg vi fram till halv 7 ungefär.

Skitskönt var det verkligen.

Lite blåsigt men det gjorde inget eftersom jag inte får bada med tatueringen ännu, så vinden fick svalka mig :)



Ikväll är jag ensam hemma vilket känns asskönt.
Får laga min egen middag och jag ska laga en brakmiddag med kött och potatis eller ris :)
Tänkte snart gå ner till shoppingcentret för att införskaffa någon sås (det finns inga såser förutom ketchup här) och så ska jag köpa jordgubbar till efterrätt!
Man har så roligt man gör sig inte sant?

Ska alltså ha en egokväll.
Mysigt värre.
Tyvärr är mina ostbågar redan slut, eller redan, 3 veckor senare....
Men mina Estrella-chips har jag kvar så jag tror jag ska smälla i mig några av de också :)


Hur har eran dag varit?



Hanna


Kommentarer
Postat av: Åsa

Min dag har varit lite halvtråkig och helfrustrerande - precis som vanligt! Men när jag kom hem väntade ett vykort med en sommarhälsning i brevlådan från 2 föredetta medarbetare. Dom skrev att dom saknade mig!!! Jag blev jätteglad! Tänk vad ett vykort kan göra... Kram på dig fröken Firre

2009-05-26 @ 21:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0