En bra egodag!

Tjolahopp!
Idag har varit en bra dag hittills.
Jag har varit ganska ego kan man väl säga, har shoppat lite för och muntra upp mig själv.
Köpte en väldigt nödvändig sak som vart extremt lyckad.

En badhandduk/filt till stranden!
Den är stoooor och på ena sidan är det frotté och på den andra vanligt tyg :)
Helt perfekt, nu har jag både handduk och filt i ett!

Sen köpte jag en snygg tröja och en superhärlig klänning (ja, ni läste rätt! jag köpte en klänning!)
Klänningen kostade bara 99 spänn, lätt värt det :)

Hittade en riktig härlig shoppinggata med "vanliga" affärer och inte bara Gucci.
Har letat efter en sån gata i Barca ett tag haha!
H&M som jag hittade var ENORMT.
Sån lyxkänsla när man klev in i butiken!
Som att kliva in i ett slott med en trappa åt varsitt håll och en stooor salong och sen en nedervånig.
Skitnajs!

Jag som inte gillar H&M:s kläder vart helt facinerad och gled runt där inne ett bra tag.
Det var för övrigt där jag hittade min klänning.
Resten av kläderna var väl som typiska H&M saker, alltså inget för mig....
Men SKITFIN butik verkligen!

Nu ska jag fara till skolan och hämta barnen.
Är rätt slut, gick upp 7 imorse eftersom jag var tvungen att skjutsa barnen till skolan för ingen av deras föräldrar är hemma, så det blir nog en rätt tidig kväll.

Ska göra läxor och tvätta när jag kommer tillbaka!
Får se om jag skriver mer sen.

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0