Det blir en dag vid poolen

Hejpa!
Jag ska snart bege mig ner till tågstationen och möta upp Roxanne.
Äntligen tog hon energi att pallra sig hit, det var på tiden.
Vi ska vara ner i trädgården och sola och bada i poolen.
Skönt.
Det är supervarmt!
Hörde att ni i Sverige inte heller har det så pjåkigt, det var ju bra! :)

Idag ska familjen ha värsta lunchen här hemma med en massa vänner.
Köksbordet och kylen är proppad med mat, choklad, juice och massor av öl.
Dessutom står det en halvfärdig gryta med massa skaldjur och sås på spisen (jag tycker att den borde stå kallt tills de ska laga den men....)

Jag tror att jag flyr fältet och drar in till Barca ikväll.
Får se vad Roxanne ska göra ikväll, kanske hänger med de ut om de nu ska ut.

Nu ska jag göra mig klar och sedan traska ner till stationen.

Ha en bra dag i solen!

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0