Bla bla bla :)

Goddagens!

Ska väl förklara min tatuering för er som undrar.
Det är den fisken jag har i min signatur och ni som känner mig vet att jag av någon anledning som uppstod för längesen fick smeknamnet "fisken".
Det började med att någon sa att jag hade dåligt minne... och sen har det fortsatt och fler och fler kopplar fiskar till mig.
Till och med mamma!
Haha :)

Jag gjorde den precis som den ser ut i min signatur och det är såna fiskar jag ritat när jag skrivit under med "fisken".
Så ja, jag har ritat den själv men han som gjorde tatueringen ritade den mer symetrisk :)

Vet inte hur det kommer sig att jag gjorde den riktigt, har funderat på att jag vill göra en tatuering ett tag och så kom jag på att fisken vore rolig.
Och att jag gjorde den här gör att den även blir ett minne från Barca :)

Att jag gjorde den igår just var en slump.
Vi började prata om tatueringar och Kerstin ville också göra en.
Så gick vi in och frågade och de hade tid.

Milenas kompis Kerstin tatuerade sig samtidigt som mig igår, fast hennes tatuering är mer... Hmm...Osmart?
Hon gjorde ett kombinerat J och K för sig och sin kille som hon varit tillsammans med ett år.....
Jag skulle aldrig kunna göra något sånt, herregud.
Men hennes förklaring var att om det tar slut kan hon säga att J är ett stort "i" med skrivstil och hon heter Ingrid i mellannamn...
Men ändå.

Dessutom gjorde hon den på handleden, AJ!
Men men...
Nu vet ni i alla fall.



Igår var det meningen att jag skulle åka hem från Barca, byta om och sedan åka tillbaka in för att gå ut med Milena och Kerstin.
Jag hetsade som en gris och var helt svettig när jag kom ner till tågstationen.
Så säger vakten att tågen slutat gå.

SUCK.
Klockan var lite över 23 och jag trodde i alla fall att de gick till 00.
Icke.

Jag valde att inte åka nattbuss in, det tar lite drygt en timme och det är det inte värt för några timmar.
Sen ska man ju hem också, ännu segare.

Istället gick jag in på en Kinarestaurang nere vid stationen och åt kyckling med sötsursås.
Det var meningen att jag skulle äta hemma hos Milena, men nu gick inte det så då unnade jag mig lite restaurangmat istället :)

Tror att vi ska gå ut ikväll istället om inte flickorna är helt döda efter gårdagen.
Tror de gick ut utan mig nämligen haha!



Idag har jag promenerat ner till hotellet där jag och min man ska bo när han kommer hit.
Det var verkligen supermysigt!!
Jättefina lokaler och poolen och uteplatsen var underbar! :)

Längtar massor!!

Det är vansinnigt varmt väder, inte speciellt soligt, men superkvavt och fuktigt.
Vart helt svettig när jag gick ner till hotellet, det är en bra promenad på typ 30-40 min.
På vägen hem gick jag in och köpte en glass i shoppingcentret för att kyla ner mig en aning.

Nu har jag precis kommit hem och hoppas att Milena hör av sig snart :)

Trevlig helg!

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0