A lovely night!

Hej svejs!
Jag hade skitkul igår, först verkade det bli lite misslyckat eftersom vi inte ville betala 12 euro var i inträde på en krog, men sen drog vi till den där "Bar Piso" jag har berättat om.
En bar i en lägenhet 2 trappor upp.
SKITKUL!

Den här gången var det inte sådär jobbigt rökigt heller och jag träffade massor med roliga människor :)

Hade mass roliga konversationer med engelsmän, scottar, nya zeeländare, irländare, svenskar, spanjorer mfl.
Det finns verkligen alla sorter där! :D
Vi lyckades på ngt vis prata med en fransk tjej som var skitfull och trodde vi kunde franska ^^
Vi pratade spanska, engelska och teckenspråk ^^
Och hon svarade glatt på franska!
HAHA!
Hon var skum men vi hade kul åt henne iaf haha!

Kom hem halv 7....
Idag hade jag ställt larmet på 14.
Men jag låg och drog mig till 15 och sen gick jag upp och tog en välbehövlig dusch.
Allt (jag, kläderna, håret) luktade tokmycket rök och jag hatar den stanken.



Ikväll kanske jag ska åka till barca runt 22 igen, det är något evenemang med en stor fontän med färger, konserter och grejer som Milena ville visa Kerstin och de frågade om jag ville hänga med.

Jag kanske ska sova hos Milena, i så fall åker jag med, för jag orkar inte med nattbussen.
Då kommer jag inte orka gå upp till skolan och jag vill inte missa lektionerna.
De frågade om jag ville sova där igår(idag?) med, men jag hade inga saker så jag åkte hem.

Alltså borde jag kunna sova där ikväll och på så vis åka till skolan imorgon :)
Vi får se!



Just nu sitter jag och camar lite med min älskling och pratar om allt och ingenting :)
Mysigt!
Idag är det bara 12 dagar kvar tills han kommer! :D
Jag längtar ihjäl mig!! :)



Hoppas ni haft en bra långhelg!!

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0