5-9 juni 2009 <3

Nu är resan och hotellet bokade!
:D
5 juni kommer han och den 9 juni åker han hem igen.

GALET VAD JAG LÄNGTAR (tills han kommer inte tills han åker *fniss*) !!!! :D

Vi ska bo här i Castelldefels på ett 3stjärnigt hotell med pool :)
Låter väligt mysigt :D

Jag satt och kollade lite på vad hotellet har och mitt i allt hittade jag detta.

Hotellet har egen parkeringsplats
Parkeringsplatsen är direkt vid hotellet
Parkeringsplatser för kvinnor finns




WHAT THE HELL IS THAT!? xD
HAHA!
Parkering för kvinnor.
Som om vi inte kan parkera?


Fråga Mika, han skickade genast den här.
Kolla efter 45 sekunder ^^
HAHA!

http://www.youtube.com/watch?v=5ZRbe64R-VY

 Antagligen är det bara fel översatt men jag fick mig ett gott skratt i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: rockabilly babe

Ja, orka med folket alltså. Vad skoj att han ska komma :)

2009-05-14 @ 09:14:52
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0