3 veckor!!!

Hej!!
Idag är det bara 3 veckor kvar tills min älskade man kommer hit!! :D
Jag längtar så mycket!

Jag har faktiskt precis ätit frukost, jag tillät mig själv att sova till 11 idag.
Det betyder att städerskan inte kunde gå in här men jag orkar inte tänka på det eftersom jag även denna natt drömde mardrömmar.
Känns inte alls roligt faktiskt.
Inatt handlade det om andra saker än igår i alla fall...

Solen skiner som aldrig förr här nere och himlen är verkligen klarblå.
Mysigt värre.
Dock blåser det lite men jag ska nog lägga mig på terassen på övervåningen och sola, där har man vindskydd.
Tänkte som sagt plugga lite idag också.
Fixa med all *pip* grammatik som spanskan innebär :P

Vet inte om jag måste åka och hämta barnen idag eller föräldrarna gör det för barnen ska ha hockeymatch ikväll.
Har smsat Yolanda men inte fått något svar än så jag får vänta och se.
Hoppas att jag inte behöver det, för då kan jag komma i tid till Roxannes inflyttningsfest och då slipper jag äta själv :P
Man ska ha med sig eget kött och dricka och så kommer någon ta med sig sallad mm.
Jag har lovat att fixa bröd.
Lite knytis liksom :)
Vi ska grilla så jag funderar på att köpa en kotlett eller något sånt.
Mums!
Middagen börjar 20 så jag hoppas att jag hinner dit i tid.

Ska försöka ladda upp bilder här från mamma och pappas besök idag också.

Hörs senare!
Tjipp









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0