världens finaste bilder <3

Titta vad fina bilder jag har tagit!
150 st har jag tagit haha!
Ni får bara se några, men njut!


Sötnos!!  bebis-oskar :D  nära va? najs fokus :) det är en paddis i bakgrunden ;D jordgubbar var gott! jag o lilla paddisen i bakgrunden kolla sötaste munnen! :D det är fint där :) somrigt pippis! paddis o bebisanka najs fokus igen :) filosofi-hanna

Det här var verkligen en upplevelse för livet, jag var ett med naturen och sköldpaddorna och fåglarna var inte ens rädda för mig!
Det var så häftigt, jag var så nära de och kunde bara sitta där och leva med de för en stund.
Matade de med mina jordgubbar som inte var av toppkvalité, men de dög för alla Oskar! :)

Alldeles jättehäftig upplevelse som aldrig skulle kunna hända i Sverige.
Jag är lite småförälskad i sköldpaddor alltså :)

Och i naturen över huvudtaget. :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tyckte att det var fina bilder, och himla fina sandaler! Oscars struntar jag i....

2009-06-14 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0