Superläraren ;)

Jag har just ätit upp min påse gott och blandat (jag VET att det är onsdag men jag behövde peppa mig själv lite med spanskan)

Jag satt och kollade igenom grammatiken i min spanskabok och kände återigen ett stort "ÅH HERREGUD HUR SKA JAG LÄRA MIG DET HÄR!?"
Då kom jag på att jag har världens bästa lärare på min msn.
Nämligen Nico, min nya vän från Argentina!

Så jag skrev ner hela skiten som jag inte förstod och han översatte det lätt som en plätt, det är ju trots allt det han jobbar med :)
Så nu har jag fått lite mer kläm på hur faaaan den spanska grammatiken i dåtid fungerar.

Grymt bra!

Han sa även att nästa gång så ska han se till att vi BARA pratar spanska så att jag är tvungen att försöka och sen ska han hjälpa mig och rätta mig när det blir fel.
Kan man hitta en bättre privatlärare OCH kompis? :)

Wiho!
Ny energi för skolan imorgon!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0