Succé hos barnen, sådär hos föräldrarna

Barnen fullkomligen älskade Nacho de Luxe.
Jag fick kommentarer som BRUTALT, underbart och galet.
Eugenio och Yolanda nickade och log mest.
En gång sa de " det är gott" men man märkte att de var rätt skeptiska.

Det vart ganska starkt, men det ska ju mexikansk mat vara.
Dessutom använder de aldrig kryddor, förutom salt, när de lagar mat så de är nog rätt känsliga...
Ale sa att det var starkt men så gott att när han var mätt fortsatte äta för att han inte kunde sluta.

Jag tar åt mig av barnens värmande ord.
Hittills har jag lyckats övertyga de med både köttbullar och nu med nachotallriken.
Jag hoppas min matlagning fortsätter i samma succé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0