Spanskaplugg, socker o tvätt

Goddagens!
Här lyser solen och det är skitvarmt.
Himlen är verkligen klarblå.
Det blåser rätt mycket, men det är bara skönt.
Jag ska snart ta och gå ut i solen och plugga spanska.

Det har blivit ganska långtråkigt att njuta av solen ensam men vad ska man göra när folk inte har tid att umgås efter skolan pga jobb mm...?



Jag blev lite besviken idag.
Jag drack min nya favoritdricka till frukost, Limon&Nada heter den och är såklart en lemonad.
Fiffigt namn tycker jag, dessutom tyder det ju på att den innehåller just citronjuice och inget mer.
Men tji fick jag!

Kollade av en slump på innehållsförteckningen och såg att den innehåller både vatten och socker.
Så jävla less!
Här har jag trott att jag dricker en nyttig juice som är otroligt uppfriskande och så innehåller den en massa socker!!

Så nu blir det till att dricka den mer sällan.
Jag blir fan galen, allt här nere innehåller socker och fett.
Yoghurten, jucien, maten.... You name it.

Jag blir inte förvånad om jag, trots mitt godisförbud på vardagar, floursköljning och tandtråd, fått hål i gaddarna ändå :(

Som tur är så har jag min mjölk.
Den är det i alla fall inget socker i.



Nu ska jag sätta på en till tvätt, har redan vikt 2 maskiner.
Jag förstår inte riktigt hur fan den här familjen lyckas åstakomma så sjukt mycket tvätt men aja....
Något att göra medan jag väntar på att tiden ska gå i alla fall, hehe.

Vi hörs mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0