Sista juni!

Idag är det den sista juni, shit vad sjukt fort tiden går helt plötsligt.
Känns som att jag kommer hem lagom till hösten haha!
Fast egentligen vet jag att sommaren precis börjat hemma så jag får en väldigt lång sommar i år istället.
Från april till typ mitten av september :)

Jag har sovit ganska dåligt de senaste nätterna.
Jag måste ha fönstret öppet för att det är så varmt och varje morgon gasar någon mupp som en galning förbi här utanför på lilla gatan runt 06.
Sen idag runt kanske 7 var det en moppe som inte kunde starta så man hörde den där elstarten försöka få igång moppen gång på gång på gång.
Milt irriterande.
Sen runt halv 9, en haltivmme innan jag ska gå upp börjar grannarnas hantverkare hamra och jävlas.
Sen när larmet väl ringer känner jag mig allmänt mörbultad och undrar hur jag ska orka upp.

Dessutom ligger provet och gnager i skallen, rätt fånigt egentligen eftersom det bara är ett litet prov som jag inte ens behöver klara.
Men i min hjärna måste jag klara det, annars känns det som ett misslyckande.
Fast egentligen bevisar det i så fall bara att jag behöver träna ännu mer på grammatiken.
*jippi*

Nej, usch.
Nu ska jag iväg till skolan.

Tiden springer iväg fortare än man tror och det gör jag med nu!
Adjökens

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag är så imponerad att du har sån självdiciplin! Helt fantastiskt! Det är klart att du fixar provet! Och om inte, så har du helt rätt inställning - träna lite mer! Kram

2009-06-30 @ 10:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0