omelett och plugg

Halloj!
Jag har ätit en god men missbildad omelett som jag lagade till lunch.
Den blev miffo för att deras stekpannor är värdelösa rent ut sagt.

Allt fastnar jämt.
Men god vart den!

Barnen sitter och spelar "Risk" och Eugenio ligger och kollar på tv.
Jag hade egentligen velat gått ut och bada men barnen hade redan badat idag så de var inte sugna.
Så jag ska sätta mig och plugga nu.
Jävla grammatik
(sa jag det där högt? hihi)

Bytte precis lakan också så nu ska jag försöka att inte få en massa småskit i sängen som alltid händer.
Det suger, bara för att man går med skor inomhus här så fastnar det en massa äckel under fötterna så fort man går barfota.
Det är på tok för varmt för att ha skor inne tycker jag och mina tofflor är också varma.
Brukar ha mina flippisar men så fort jag hoppar upp i sängen kommer någit skräp med.
Suck.
Tacka vet jag överkast och skoförbud haha!

Vad neggo jag låter haha.
Det är grammatikens fel...
^^

Nej, om man ska ta och hugga in i det där så man blir klar nån gång!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0