Min man

Min busiga man och svärmor har varit på IKEA idag.
Jag vet att han köpt en krabb-jävel (ett stort, fett, skitfult och gult gosedjur som som för övrigt är skitsöt...han ska bo med bäver-jäveln på byrån i sovrummet.... fråga inte, internt ^^) sen har han köpt något mer.
En överraskning.

Jag älskar överraskningar, fast inte när jag inte får de samtidigt som jag får veta att det finns en.
Då blir jag lite galen och vill veta direkt.
Om 20 min är det 21 dagar kvar, får vänta snällt!

Nu ska jag krypa till kojs så att jag orkar upp i vettig tid imorgon.
Får se om det blir en stranddag eller om jag stannar här med poolen.
Poolen är förbannat najs alltså.
Och varm, nästan för varm.
Men man slipper oroa sig för läskiga maneter :)

Vi får se vart jag hamnar, en ego-dag med sol och bad blir det vilket som!
Mysigt värre!

Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0