Man får ju inte vara dum ;)

Idag tog jag mig en liten shoppingrunda efter skolan.
Köpte ett par shorts till min älsk eftersom han har brist på shorts och jag tänkte att det kan vara en snäll välkomstpresent som han även kan använda här nere :)

HIttade även tjocktröjor på rea, MYCKET rea.
En turkos och en brun.
Jag som inte har några färgade tjocktröjor hemma :)

Från 299:- svenska till 49:- svenska,  på New Yorker's herravdelning (var annars).
Med döskallar på, såklart ;)
Haha!

De får min karl ta hem, tillsammans med en massa andra kläder.
Det gäller ju att shoppa när någon kan ta hem min övervikt inte sant? ;)

Så nu ska jag hämta min lilla resväska och börja packa för imorgon!

Ska checka in på hotellet före han kommer och lämna lite saker och så...... *hemlig*
:)

Som ni förstår blir det "blogg-paus" i helgen.

Imorgon kanske jag ska träffa en svenska som kom hit igår, hon jobbar också som Au pair :)
Får se!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0