magnum double caramel

Minns ni den glassen?
Med 2 chokladlager och kolasås i mellan?
Det var/är min absoluta favoritglass men den finns inte hemma längre.
Antar att det var en limited edition som det så fint heter.

Vet ni vad jag till min stora lycka har hittat i familjens frys här nere?
Just det!
Min älsklingsglass!!

Denna chokladgalna famlij har såklart magnumglassar i miniformat i frysen.
Det är såna där "efterrättsglassar" som man köper i typ 10-pack.
Paketet betstår av Magnum double caramel och Magnum double choclate.
Som tur är så äter barnen bara den med massa choklad och lämnar mina favoriter :)

Wiho!


Kommentarer
Postat av: annika

hej



vet familjen än?

vi ska t björkkulla imorgon. kul, kul. fyller nya huset m all vår skit så vi har fullt upp. oppas du mår bra.



annika

2009-06-18 @ 22:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0