Knarkman

Min man fastnade i tullen, de trodde han hade knark.
Mycket troligt.

Han är världens oskyldigaste ändå så ska just han råka ut för något sånt :)
Ironi kallas det.

De plockade in honom i ett rum och röntgade allt i båda hans väskor.
Och de kollade igenom alla hans kläder.
Förutom att planet var försenat 40 min tog det nu ytterligare 15 min innan han fick gå ut till Bendix som stod och väntade på honom.

Suck.

Men det är väl bra att de gör sitt jobb i alla fall.
Hoppas att de får fast den som egentligen hade knark.
Om det nu var någon....
Hundarna tyckte det i alla fall.

Nu är han hemma trygg och säker i alla fall :)
Utan handbojor :)
Hihi.

Tack för helgen älskling.

Kommentarer
Postat av: Bias

ja jävlar... mycke konstigt kan hända:D men som sagt jag kom hem iaf:P

tack själv för en underbar helg.. den kommer vi alldrig glömma!

love<3<3

2009-06-09 @ 16:50:00
Postat av: Ma & Pa

Vårt tips om håret hjälpte alltså inte:)haha

2009-06-09 @ 16:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0