Idag blir det till att snacka svenska!

God morgon, eller ja, god dag.

Jag har hållt på och snoozat sen kl 10 eftersom jag eventuellt skulle få ett sms från Nico om att han och en kompis skulle hit till stranden och då skulle han meddela när och om.
Jag har inte fått ngt sms så jag antar att hans kompis bangade, som så många andra gånger.
Därför unnade jag mig själv att sova ut och har ganska nyligen klivit upp.

Idag ska jag åka in till Barcelona och träffa en svensk tjej som heter Frida.
Hon kontaktade mig och hon kom hit för ungefär 2 veckor sen för att jobba som au pair, så vi ska ses och fika lite :)
Antagligen går vi till Starbucks för Nico jobbar och bjuder på en dricka då haha!
Ska iaf bli kul med nytt folk och skönt och få prata svenska för en stund :)


Nu ska jag sätta fart med att göra mig i ordning.
Sen ska jag knata ner till tåget.

Vi hörs sen, kommentera Oskar-bilderna! :)

(jag lovar att förklara vrf sköldpaddor heter Oskar i min och Bias värld nästa gång jag skriver!)

Kommentarer
Postat av: annika

hej



kommer du vara hemma 10-15 aug?

vi har barnvaktskris för ella o patrik o om du kan/vill så får du gärna vara barnvakt o få betalt.



annika

2009-06-14 @ 16:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0