i skolan, tänker på pengar :/

Hej!
Jag sitter i skolan, vid deras supergamla dator ^^

Kom hit tidigt idag, vet inte vrf men jag var klar 9.40 hemma och drog hit.
Har fyllt på telefonen IGEN, fan vad det kostar här nere :(

Jag har kommit underfund med vad jag gjort av med mest pengar på.
För det första har jag gjort av med mycket mer än jag trodde bara för att jag har ätit up sjukt mycket pengar :(

Här är min lista på vad jag lagt ner mest pengar på, det står i ordning.
Har knappt shoppat ett skit, allt har gatt till mat :( :S

- Mat (middag, luncher, picknicks, mellis, snacks, frukt, lite godis, glass...) (fruktansvärt mycket mer än jag trodde)
- Mobilerna
- Busskort
- Saker när Bias var här
- Inträden till klubbar mm.
- Vatten
- Shopping (presenter och nödvändiga kläder och lite onödiga)
- Skolmaterial
- Hygiensaker
- Alkohol ( typ 500 kr  max haha)

Inte bra, men jag har verkligen inte slösat, för man maste ju äta....
Och som sagt, familjens matvanor har inte varit de bästa.
Hellre att det kostar och att jag kan må bra än att snåla och må skit!

Jaja, jag hoppas att jag hittar ett jobb snart så pengarna börjar rulla in igen :)

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0