I-landsproblem i Spanien

Poolen var för varm.
Jag blev inte svalare av den ^^
Eller jo, en sekund eller så, men det var typ 25-26 grader i vattnet och typ 35 i solen så ja...

Har just kommit ut från duschen nu i alla fall.
Tycker synd om er som har 14 grader och regn :(
På ett sätt vill jag vara hemma och fira midsommar men när jag hör om ert väder så nääe....

Hihi.

Exkat en månad kvar tills jag kommer hem idag!
Jag lovar att sno med mig lite värme hem då :)

Och till er som åker bort nu vill jag säga:
GLAD MIDSOMMAR!


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lilli

vad är svensk midsommar utan regn? oavsett om vi har regn eller inte så har vi sill, gubbröra, lax och nubbe här! jaja minsann! du kan ju sitta i din för varma pool och värme som inte går att vara i medan vi mumsar i oss och njuter av att ha sällskap av alla kära! MOHAHAH! det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder förutom i ditt väder som är för varmt så kläderna tom är för mycket!



känn på den du! :P

2009-06-19 @ 03:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0