Gåvor, jo jag tackar!

Nu ska ni få veta något roligt.
Jag fick en massa saker från Tobias, mamma och Johanna när Bias kom.

Bias hade fått en liten lista av mig på saker jag ville ha, Johanna överraskade mig och gav mig det hon förmodade var mitt favvogodis (hon hade rätt :D) och mamma vet vad jag saknar, svensk läsning och ideér om vad man kan se här nere.

Jag fick:
- 3 påsar dipmix (Bias)
- 5 pimpim-påsar (Johanna och Bias)
- 2 påsar winegum (Bias)
- 2 påsar ostbågar (Bias)
- Röd/svarta döskallar och sura nappflaskor i lösvikt (Johanna)
- 1 påse Malaco truely black (lakrits) (Bias)
- 1 påse gott och blandat (Johanna)
- 2 påsar Extra White tuggummi (Bias)
- 1 superfint kort med lite kärleks och visdomsord (Johanna)
- 1 bok om Barca (mamma)
- En badmitontidning (mamma)
- Ett tidning om barca, från SvD (mamma)
- 2 Atrix handkräm (Bias)
- 1 lyspyl (Bias)
- 1 näs-saltlösning (Bias m.h.a.mamma)

Mysigt!

Tyvärr glömde Bias mina böcker som jag längtat efter, men man kan ju inte få allt :)
Haha.

Tack så mycket till er, speciellt Johanna som skrev så fint i kortet och överraskade mig mycket med sitt gull !! :) <3


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

har bara några sidor kvar av sista boken, du har missat mkt ;) spännande!!

2009-06-09 @ 20:58:13
Postat av: Johanna

det var ju jaaag som köpte gott och blandat!!:D:P

2009-06-11 @ 15:22:15
Postat av: Anonym

muhaha rätt ska vara rätt!! ;) :D <3

2009-06-12 @ 16:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0