För att tänka på annat...

För att skringra tankarna och inte gräva ner mig har jag tagit tag i tvättberget som blivit efter mina 4 dagars frånvarande (bokstavligen talat ett berg)
Jag har vikt 4 maskiner med tvätt och nu torktumlas den 5e.
Ska sätta på en ny maskin med alla mina kläder om en liten stund.

Först ska jag äta något, magen skriker efter mat.

Ikväll är Eugenio på middag och Yolanda har åkt på affärsresa så jag ska laga middag till barnen.
Får se vad det blir, de är ju rätt kräsna så de kommer nog att "välja" (bestämma) innan jag vet ordet av.

Jag lovar att lägga upp bilder snart, har precis laddat in de från kameran :)

Åh, vi har haft det så underbart!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0