En mysig dag!

Idag har varit en jättemysig och rolig dag.
Vi gick ner till poolen runt halv 12 och badade med grannarnas barn.
Jag agerade häst, trampolin (med händerna) och haj.
Det var uppskattat vill jag lova och Andrea tjöt av skratt mest hela tiden och Alejandro var lite blygare.

Efter mycket badande tog jag fram mina salta solroskärnor som alla äter här nere och så kom alla barnen och satt på min filt och åt av de :)
Liten picknick :)

Vid 15 gick vi upp och åt lunch med en av grannarna och hennes son.
Sen spelade barnen lite tv-spel, fler barn kom efter lunch. och jag spelade Twister med de två blygaste och yngsta barnen som inte ville/kunde spela tv-spel.
De är 7 och 8 tror jag. 
Det var roligt och efter en stund fick jag de att våga prata med mig och jag fick öva min spanska eftersom de inte kan ett ord engelska :)

Sen gick vi och köpte drickor. chips och glass och så åt de lite medan de spelade tv-spel.
Sen gick vi ner till trädgården och då spelade jag beachtennis med en av grannarnas flickor, Claudia.
Hon är jättegullig, superblyg men jag fick henne att lätta lite idag :)

Sen gick jag och Claudia till henne och hämtade hennes baddräkt och sen badade vi allihop igen.
Då vågade till och med Claudia hoppa från mina händer i vattnet (ni vet när de sätter fötterna i mina knäppta händer och så räknar man till tre och så hoppar de och jag kastar upp de i luften?) och vi busade en massa.

Totalt har jag haft 6 barn att underhålla men det har inte varit svårt, nästan lättare än att bara vara med familjens barn haha :)
Så vi har haft en superdag idag!

Ikväll ska jag laga middag, blir Nacho de Luxe tallrikar till hela familjen.
Barnen ville egentligen ha det till lunch idag men då hade inte Yolanda handlat och ikväll så var det meningen att de skulle på middag hos Yolandas föräldrar men det ändrades och de började fundera på vad de skulle laga.
Då sa jag att jag kunde laga maten :)

Så för att sammanfatta den här dagen så har det nog varit den bästa jag har haft med familjen sen jag kom! :)

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad härligt det låter!!! Synd att det inte varit så hela tiden... Tobias och jag har haft en jättetrevlig eftermiddag! Du anar aldrig vad han köpt och vad vi gjort! Det får du se om 22 dagar eller nått! Kram

2009-06-26 @ 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0