En massa Oskar!!

Hej!
Såhär har min dag sett ut hittills.

Först vaknade jag runt 12 och åt frullebulle.
Sen gick jag ner och solade och badade i poolen i typ 2 timmar.

Efter en dusch gick jag till shoppingcentret och köpte en tröja som Gautam ville ha, SISTA EXET!
Tur va?

Sen åt jag på Donken, 2 cheeseburgare och en cola.
Det var nästan 2 månader sen, men ingen större hit denna gången heller ^^

Sen gick jag och köpte jordgubbar och gick ner till den där sjön där jag och Bias upptäckte att det fanns en massa Oskar (sköldpaddor)
Det var skitmysigt!!

Trots att det är massor av bilar som åker runt i rondellen (sjön/parken ligger mitt i rondellen) så märker man inte det så mycket.
Parken är liksom nersänkt, så det blir som en liten oas.
Jag satt där och njöt och matade alla Oskar med jordgubbar :)
De var skitsöta!!
En av Oskarna låg på land, så nära att jag kunde ta upp den!
Det gjorde jag såklart inte utan jag tog bara en massa närbilder.
Den var stooor och jättesöt :)

Ni ska få se några bilder sen, jag tog så många och filmade så mycket att batteriet dog haha :)
Måste ladda det sen kan jag lägga in bilder på datorn :)

Åh, det var så mysigt och varmt!! :D
Satt där i typ 2 timmar och njöt av att bara vara med mig själv och paddorna, ankorna och andra små söta fåglar.
Sen knatade jag hem hit igen.



Möttes av en supersprallig Ale som berättade att de hade vunnit sin hockeymatch och han hade gjort första målet.
Jag gjorde en high-five, lite chockad över hans toksociala ryck :)

Nu är jag skitvarm, nästan så man skulle behöva en till dusch.
Det är bara för att jag har gått fort och mycket uppåt.
Då får man en värmechock när man kommer in och slappnar av.

Har inga som helst planer för ikväll, Nico jobbar till 23 på Starbucks, de andra har jag inte pratat med.
Det är alltid jag som hör av mig och frågar om vi ska hitta på något så jag får se om de hör av sig annars ska jag nog bara ta det lugnt här hemma.
Kaaanske åker jag in till Barca för att fika och snacka lite med Nico på hans jobb och tar sista tåget hem.
Jag orkar inte med en till natt med nattbuss.

Inatt åkte jag från stranden halv 2 och var hemma halv 4.
Det är inte okej.

Har haft en riktig ego-dag, det behövdes efter gårdagen :)

Man kan väl säga att jag firat min och Bias 2-årsdag på bästa tänkbara sätt man kan göra när man är "särbos" på ca 300 mil :D

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0