en lugn dag

Halloj där hemma!
Idag har jag vart i skolan och sen åkte jag hem för jag trodde att jag skulle vara med barnen, men det visade sig att Yolanda har tagit semester både idag och imorgon.
Hon har en massa övertidstimmar som hon måste ta ut i semester så hon gjorde det idag och imorgon bland annat.

Så jag har varit ledig.
Barnen leker med grannarna och jag har vilat, har haft huvudvärk pga lufttrycket tror jag.
Och så nu har jag cammat med min karl, otroligt underhållande faktiskt :D
Haha!

Jag satt och mimade och dansade till min musik och låtsades att jag var en av sångerskorna i ABBA när "Mamma Mia" kom :D
Han tyckte jag var dum i huvet, undra varför? :)
Det var roligt och mysigt att se min baby igen, inte SETT honom sen han åkte faktiskt för att vi inte haft tid och camma.

Nu ska jag nog ta och vila lite till, är fortf lite dizzy i skallen.
Men magen är bättre :)

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0