dagen!

Hola!
Idag låg jag och degade (läs: svettades) i solen i två timmar lite drygt sen gick jag in och tog en dusch och snackade med Nico.
Vi bestämde oss för att ses så jag åkte in till Barca.

Vi gick till Burger King och åt lite lunch, jag tog en cheesburgare och en stor cola.
Var inte så hungrig, värmen gör mig bara törstig.

Sen gick vi runt i Barca, hade inte alls så mycket att prata om idag.
Det var inte speciellt roligt idag, kändes mest som att vi var med varann för att vi inte hade något annat att göra och ändå så var vi inte med varann om ni förstår?
Han har blivit väldigt bitter och nere sen han fick kicken från Starbucks.
Nu har han inget jobb, han sa upp sig från översättarjobbet....
Så han är väl, förståeligt nog, fundersam I guess.

Han ska nog åka till London och prova sina vingar där som översättare.
Han åker i sluet av Juli tror jag.
Kanske kommer han till Sverige också, för att se "mitt" land :)
Han ska turista lite i Frankrike, England och eventuellt Sverige och Norge.
Vi får väl se!

Jag köpte mer presenter idag, kom på att något litet måste mina underbara brorsbarn få :)
Sen kom jag på att jag har en väldigt trevlig storebror vid namn David som borde få sig en liten gåva han med :)

Så nu är det inhandlat :D
Blev även två saker till, men jag säger inte till vilka hihi.



Idag är det 20 dagar kvar, morgondagen känns viktig.
Då får jag ändra den där 2an till en 1a och då känns det verkligen som att det närmar sig :D

På torsdag har jag min examen i spanska, hoppas det kommer gå bra.
Har pluggat en jävla massa grammatik och tror att jag börjar få ett hum om hur det är uppdelat, men det är inte lätt alltså!
Men som sagt, man måste bara klara testet för att fortsätta på nästa nivå och jag ska ju inte fortsätta men självklart vill jag klara det ändå.
Vore najs och kunna visa att man klarat kursen ;)

Jag vet inte om jag bara får ett certifikat på att jag gått kursen OCH ett betyg om jag klarar provet.
Jag tror faktsikt att jag bara får ett intyg på att jag genomfört kursen...

Anyway, nu ska jag chilla lite till musik.
Det är mysigt och ligga och filosofera till Sven-Bertil Taube och Cornelis :D
Haha!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0