Brutalt överskattad "fest"

Jag hade verkligen inte kul igår.
Det var kallt, rökigt (av krutröt, haschrök och cigg), en jävla mess av människor, fylla, spyor, äckliga bajamajor och alla de vanliga allmäna toaletterna i stan var stängda så jag gick runt i en timme och letade efter någonstans att låna en toa innan jag skulle hem eftersom det är 750 spänn i böter om man kissar utomhus (plus att det är läskigt i Barca)......

Jag orkar inte ens berätta vad vi gjorde för det vart så jävla roddigt.
Det sög helt enkelt bara.

För att sammanfatta så gick jag runt och bara gick från halv tolv till fyra med olika människor.
Sen satt jag på nattbussen till 05.20 (!!) och var pisstrött och less på utelivet här nere.

Jag hatar att folk inte bara kan umgås, man måste supa skallen i bitar varje helg.
Inte konstigt att man aldirg lär känna någon, allt är bara ytligt och man är ett gäng som går ut där ingen känner varann utan man bara är för att ha någon/några att ta sällskap med typ.

Gah.
Helgen som kommer är Nico bortrest och Frida har sin kille här så då blir det lugnt.
Ensamt men skönt, jag har bestämt mig för att ha en ego-dag på lördag och bara sola, njuta, bada och chilla.
För sånt verkar otänkbart för folk här nere.
Det enda man pratar om är vart man ska gå ut och vad och hur mycket man ska dricka.

Jag är ingen partymänniska.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0