Borren som gör en person döv

Suck.
"God" morgon..

Inatt har jag inte drömt så jättemycket, det är skönt.
Drömde en konstig men väldigt realistisk dröm och när jag vaknade fick jag verkligen tänka efter vart jag var och då vart jag besviken.

Drömde att jag var på landet och skulle grilla helgrillad kyckling.
Hade låtit grillen stå på för länge så att gasolen tog slut innan jag hade lagt på kycklingen och då blev pappa arg för att jag hade slösat så mycket gasol.
Allt var så detaljerat, jag kunde känna doften till och med.

Sen när jag vaknade trodde jag att jag hade drömt men att jag faktsikt var på landet och trodde att jag vände mig in mot väggen i min våningssäng....
Så då fick jag påminna mig själv om var jag egentligen var och då vart jag besviken.

Jag vill vara på landet :(
Speciellt nu i midsommar...



Somnade i alla fall om och sen vaknade jag av den underbara borren som de håller på med här varje *pip* morgon som får mig att skita ner mig lika mycket varje gång.
De håller på med grannens badrum och nu är de ute i trapphuset och borrar så det ekar och jävlas.
Seriöst, det är svårt att höra vad folk säger för att det låter så mycket.
Det är helt sjukt vad högt det låter.
Och inte nog med att den håller på, nej, nu har de en till borr som jobbar samtidigt.

Vansinne.

Man blir typ döv här inne.
Igår kunde jag inte vara inomhus för att det värkte i öronen så jag gick upp och ut på balkongen men kunde då fortfarande höra den väl....
Ah, ni förstår, det är inte lite den låter.

Betongborren, min favorit-väckarklocka <3
Eller inte.

Nej, frukost var det.

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du har ingen våningssäng på landet längre:)

2009-06-13 @ 17:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0