bakproffs?

Jag kommer definitivt att kunna mormors recept på sockerkaka utantill när jag åker härifrån.
Barnen är frälsta, vi har just bakat en som Ale ska ha med sig till skolan, som står i ugnen och när den är klar ska vi åka ner till Supermercado för att köpa mer smör så att vi kan göra en till som vi ska ha här hemma.....

De är som galna i min (mormors) kaka, det glädjer mig att vi äntligen hittat en sak som vi alla 3 tycker om att göra! :)
Baka!
De är jätteseriösa och duktiga och vill göra allt hela tiden, super!

Och så skadar det inte att jag har en dator med obegränsat med musik där de får söka på sina favoritlåtar via Spotify-programmet som står och dunkar här medan vi bakar ;)

Snart kommer min telefon förhoppningsvis igång igen, men det kommer att fortsätta vara ett abonnemang som kostar 25 kr i månaden + det man ringer för och inte blir alltså inte ett kontantkort.
Det är en soppa som hänt och svårt att förklara, men jag är nöjd om det börjar funka igen :)

Säger till när den funkar!

Adjöss vi ses till sjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0