avslappning

Jag har gjort några avslappningsövningar som vi fått lära oss i skolan.
Det var helskönt.
Har legat och typ "halvmediterat" till en massa lugn och gosig musik i typ 2 timmar.
Hade inget bättre för mig och det är skönt att sluta tänka för ett tag och bara vara i nuet.

All jävla spanskagrammatik tex. gör mig galen.
Så fort jag hör spanska nu börjar min hjärna direkt analysera vilken typ av grammatik personen använder och varför.
Jag antar att det är bra, det betyder ju att jag verkligen försöker få in det i hjärnan, men man blir helt slut.
Det är som att träna fysiskt, kroppen blir helt död.

För övrigt tänke jag på något helt annat igår när jag åkte in till Barcelona.
Eftersom det finns så många uteliggare och tiggare här nere har jag börjat fundera en massa.
Igår kom jag på mig själv med att sitta och bedöma eventuella sovställen och fundera på vart de skulle kunna sova ostört.

Jag bryr mig för mycket om folk.

Kommentarer
Postat av: Åsa

-analyser av grammatik och uteliggares sovplatser... tur att du snart är hemma om 24 dagar! Låter obra för hjärnkontoret det där!

2009-06-24 @ 22:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0