att skratta

För första gången har jag fått barnen att skratta riktigt mycket.
Det är inte lätt, deras humor är väldigt speciell...
Men idag lyckades jag!

Vi satt i bilen på väg hem och jämte oss på motorvägen, det var en splitterny Volvo s40 laserblå.
Den var jättefin och jag sa åt barnen att titta.
De tyckte också att den var fin.
Tråkigt, eller kanske roligt, nog så såg chauffören i den andra bilen att jag tittade på hans bil.
(barnen är skyddade av solfilm så han såg inte de utan trodde att jag var ensam i bilen)

Jag vände bort huvudet men istället för att köra om mig låg han jämsides med mig hur länge som helst.
Jag tyckte det var lite komiskt, han försökte flirta på motorvägen. ^^

Barnen satt bak och asgarvade och när vi svängde av så stirrade han massor.
Avfartsvägen går längs med motorvägen en ganska bra bit och hela den biten stirrade han mer på mig än på vägen.

TIllslut kände jag att nu måste jag göra något, så jag vinkade stelt som dronttningen gör ni vet, och låtsades flirta tillbaka.
Han skickade då en slängkyss i bilen och barnen vek sig av skratt.
Det var roligt :)
Ibland får man flirta, speciellt om det är på någon annans bekostnad och mer driv än flirt, inte sant? ;)

Kommentarer
Postat av: susy

hehe okej :P aaah det kan ja tänka mej :P

2009-06-04 @ 22:52:03
URL: http://susanamontesjimenez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0