Att drömma muppigt

Jag la mig och vilade innan jag åkte och hämtade barnen.
Drömde att jag inte kunde öppna ögonen och på så vis inte kunde vakna.
Försökte "vakna" flera gånger men det gick inte.
Skitskumt.

När larmet tillsist ringde så var det verkligen jobbigt att öppna ögonen.
Jag ville inte, eller ja, jag halvdrömde fortfarande så jag kunde väl inte.
Kändes skitkonstigt, för samtidigt som jag visste att jag var halvt vaken så drömde jag fortfarande.

Spooky.

Efter 3 snooze gick jag i alla fall upp och då var jag helt groggy.
Tror inte det är feberyra, då hade jag känt mig värre.
Nu är det mest snuvan som är jobbig.

Ska sova "tidigt" (22.30 tidigast eftersom vi äter kl 22) ikväll och fortsätta med mina mediciner.

Hur har eran dag varit?

Kommentarer
Postat av: Åsa

önskar att jag oxå fick sova middag och snoza! Just nu är det hysteriskt stressigt både på jobbet och hemma, norrlands släkten är på ingång - Fredrik tar studenten på fredag. Tur att det är semester snart - jobbar 3 veckor till! God natt!

2009-06-02 @ 21:11:55
Postat av: Emma Kellermalm

Men hejsan! :) man tackar, d samma!!! JO men d e bara fint! hur e d själv?? Haha, nej d e dom inte, vi skulle på skiva så jag fick leka med tuch penna :)

Puss

2009-06-02 @ 22:27:40
URL: http://emmakellermalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0